יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין: "הזדמנות היסטורית לתקן את מערכת המשפט"

אסתי פלד No Comments on יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין: "הזדמנות היסטורית לתקן את מערכת המשפט"

יו"ר סיעת הליכוד בכנסת ח"כ יריב לוין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש בדברים שסמוטריץ' אמר הרבה כפיות טובה. נתניהו עזר להם הרבה פעמים גם להיכנס לכנסת וגם שריין בליכוד מועמדים שלהם" | "טעות לחשוב שבפעולה אחת נוכל לתקן את מערכת המשפט" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד יריב לוין לאבי מימרן: "הממשלה הזו פעלה מתוך שנאה. כשנחזור נבטל את הגזירות שהיא גזרה על הציבור החרדי. הילדים החרדים לא מקבלים מספיק מבנים ראויים, תלמידים לומדים בתת תנאים. אנחנו צריכים לעשות השוואה של התנאים".

"אני מאמין שיש חשיבות בהשתלבות של החרדים בשוק העבודה, אך הדרך לעשות זאת, זה לא על ידי פגיעה בתנאי הילדים, וכפייה ותכתיבים" כך לוין.

"זו טעות לחשוב שבפעולה אחת נוכל לתקן את מערכת המשפט, יש הרבה דברים שצריך לתקן בה, לא רק פסקת ההתגברות. צריך לעשות שינוי עמוק, בצורה מערכתית, וזו הזדמנות היסטורית".

על הקלטות סמוטריץ' אמר: "אני חושב שיש בדברים שסמוטריץ' אמר הרבה כפיות טובה. נתניהו עזר להם הרבה פעמים גם להיכנס לכנסת וגם שריין בליכוד מועמדים שלהם".

"חשוב שהליכוד תהיה מפלגה גדולה גם כדי להראות לעולם שנתניהו מקבל תמיכה ציבורית נרחבת, יש לנו כעת אחריות לעבוד ביחד למען הניצחון. אם לא ננצח ימשיכו הגזירות".

"מדינת ישראל צריכה להיות מדינה שיהודי ירגיש בה בבית, זה בנפשנו. צריך שיהיו בה חיים יהודיים. אני נדהם כל פעם מחדש מאלו שלא הולכים להצביע. מי שהזהות היהודית חשובה לו שיעשה את הפעולה הקטנה ויילך להצביע".



0 תגובות